شرایط و ضوابط خرید اینترنتی هتل از سامانه گروه گردشگری جوی 

  • مسئولیت کلیه‌ی رزروهای ثبت شده بر عهده‌ی گروه گردشگری جوی است و گروه گردشگری جوی تضمین می‌کند تا با تکمیل فرآیند خرید و دریافت نامه اقامت (واچر)، بتوانید به راحتی در هتل و یا اقامتگاه مورد نظر، پذیرش شده و از امکانات هتل بهره‌مند شوید. در مواردی نادر ممکن است به دلایل مختلف از جمله مشکلات اعلام شده از طرف هتل نظیر خرابی‌ها و حوادث طبیعی، اشتباهات انسانی و همچنین موارد امنیتی مانند ورود مقامات بلندپایه، رزرو ثبت شده با مشکل مواجه گردد، در این‌گونه موارد گروه گردشگری جوی تمام تلاش خود را می‌نماید تا برای مسافرین خود، هتل و یا اقامتگاهی مشابه با واحد رزرو شده فعلی در نظر گیرد و درصورت عدم موفقیت در جلب رضایت مشتری، مبلغ را به صورت کامل بازگرداند و امتیاز ویژه ای را برای رزرو آتی وی منظور نماید.

 

  • اطلاعات هتل ها و مراکز اقامتی ارائه شده در گروه گردشگری جوی ، به صورت مستقیم از منابع رسمی (هتل ها، مراکز اقامتی و ...) دریافت شده است. به علت تغییرات دوره‌ای این اطلاعات، تایید صحت آنها بر عهده همان منابع می باشد. گروه گردشگری جوی تلاش می‌کند تا این تغییرات را در کمترین زمان ممکن به‌روزرسانی نماید.

 

  • اگر مالکیت هتل‌ها با گروه گردشگری جوی بود، مطمئنا تمامی خدمات اعلام شده از طرف مراکز اقامتی را از لحاظ کیفیت و صحت تضمین می نمود ولی هتل‌ها ممکن است در مواردی در ارایه خدمات اعلام شده کوتاهی نمایند، در اینصورت ما از شما می‌خواهیم تا این قبیل مشکلات را با گروه گردشگری جوی درمیان گذارید تا ضمن پیگیری، بازخورد آن را در اختیار سایر مسافرین قرار داده و در صورت لزوم، سرویس مذکور را از خدمات اقامتگاه حذف نماییم.

 

  • در روزهای پر مسافرِ سال، هتل‌ها قوانین خاصی را اجرا می‌کنند تا بتوانند مدیریت بهتری در پذیرش و ارائه خدمات داشته باشند. از جمله این قوانین می‌توان به عدم پذیرش کنسلی و در برخی هتل ها عدم ارائه سرویس‌های اتاق به صورت تخت اشاره نمود.

 

  • احراز هویت با کارت ملی و یا شناسنامه و احراز شرایط محرمیت، تنها وجود نام زوج در شناسنامه همسر است، در برخی هتل ها صیغه‌نامه با مهر برجسته نیز پذیرفته می‌شود ولی این پذیرش عمومیت ندارد؛ اقامتگاه ها در صورت عدم احراز شرایط محرمیت از ورود مسافرین به اتاق ها ممانعت نموده و مطابق قوانین کنسلی عمل می‌نمایند.

 

  • هنگامی که شما رزرو خود را کنسل می‌کنید، این ریسک برای هتل وجود دارد تا نتواند در زمان باقی‌مانده، واحد اقامتی خود را به فروش رساند. بنابراین منطقی است تا مبلغی را به عنوان جریمه‌ی استرداد از مسافر دریافت کند. سیاست هتل‌داران در میزان این جریمه متفاوت است و حتی ممکن است این قوانین در تمام سال یکسان نباشد. اطمینان داشته باشید ما تلاش می کنیم در صورت انصراف از رزرو، کمترین هزینه را بپردازید؛ برای همین از شما می‌خواهیم به محض انصراف ، گروه گردشگری جوی را از تصمیم خود مطلع نمایید تا جریمه کمینه گردد. وجه مسترد شده به شماره حسابی که با آن از گروه گردشگری جوی خرید کرده اید، واریز خواهد شد.

 

  • برای پذیرش بانوان که بصورت تنها قصد اقامت دارند قانونا مشکلی وجود ندارد و با نامه رسمی شرکت ها و سازمان ها مبنی بر ماموریت و یا شرکت در همایش‌ها، اقامت براحتی میسر می‌شود. اگر می‌خواهید مطمئن سفر کنید و خیالتان راحت باشد با ما تماس بگیرید.

 

  • عملیات خرید بلیط در گروه گردشگری جوی مشمول مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیک ایران بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار ضمن خرید اینترنتی ، متعهد می‌شود که از کلیه‌ی قوانین و مقررات خرید آگاهی کامل دارد.