• وب‌سایت  گروه خدماتی جوی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران،قوانین جرایم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند.

 

  • خدمات و محتـوای عرضه شده توسط وب‌سـایت  گروه خدماتی جوی  جهت استـفاده‌ در این وب‌سـایت تولید می‌شوند. هر گونه سوءاستفـاده از اطلاعات، متن‌ها، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و... از این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت  گروه خدماتی جوی  و لینک به مطلب ذکر شده مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ی کتبی از مسئولان وب‌سایت.

 

  • اطلاعات شخصی کـاربران در  گروه خدماتی جوی  کاملاً محرمانه اسـت.  گروه خدماتی جوی  تـمام تـلاش خود را برای محـافظت از اطلاعات شخصی کاربران می‌کند. لـذا جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید تعهد بدهد تا عامل تلاش جهـت هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سـایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در این امر نداشته باشد. ضمناً کاربر تعهد می‌دهد که هر گونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ی دیگر را در اسرع وقت به مدیریت سایت  گروه خدماتی جوی  اطلاع دهد.

 

  • تنها دارنده نام کاربری و رمز عبور، مشتری است. مسئولیت استفاده و حفاظت از رمز عبور و نام کاربری به عهده ی مشتری بوده و نیز هرگونه دریافت سفارش خدمات و پشتیبانی از طریق آن نام کاربری و رمز عبور صورت می گیرد.

 

  • کاربران متعهد می‌شوند که اطلاعات خود را هنگام ثبت‌نام و رزرو به صورت صحیح در وب‌سایت وارد کنند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت عواقب بعدی این عمل بر عهده‌ی کاربران خواهد بود.

 

  • کاربر متعهد می‌شود هرگونه تغـییر در مشـخصـات فردی خود را در اسـرع وقت در وب‌سایت  گروه خدماتی جوی  اصلاح نماید. در غیر این‌صـورت این وب‌سایت هیچ مسئولیتی در قبـال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.

 

  • وب‌سایت  گروه خدماتی جوی  به فروش اینترنتی خدمات می‌پردازد و در قبال شرایط، کنسلی، تاخیر یا تعجیل پروازها، قطارها، اتوبوس ها و غیره مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

 

  • هرگونه سوء استفاده از نام  گروه خدماتی جوی ، سایت اینتـرنتی  گروه خدماتی جوی ، مکاتبه از طرف  گروه خدماتی جوی  و یا استـفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجـاد نمـاید ممنوع بوده از طـریق شـکایت به مـراجع قانونی ذی‌صلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.

 

  • وب‌سایت  گروه خدماتی جوی  اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.

 

  • هرگونه استخراج و استفاده از اطلاعات و نتایج جستجوی خدمات در سایت گروه خدماتی جوی ، به هر طریق اعم از استـخراج دستی، ربات، کراولر و غیره، و انتشار آن به هر شکل اعم ارائه روی صفحات وب، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌های موبایلی، رسانه‌های چاپی و دیجیتال و غیره، بدون اجازه‌ی کتبی از مدیریت  گروه خدماتی جوی  ممنوع است و پیگرد قانونی را به دنبال خواهد داشت.

 

  • استفاده از این وب‌ سایت برای مقاصد تجاری، تبلیغات، بازاریابی و نظایر آن ممنوع است.

 

  • گروه خدماتی جوی مسئولیتی در مورد محتوای وب‌سـایت‌هایی که به آن‌ها لینک داده است، ندارد. این سایت‌ها توسـط گروه خدماتی جوی تولید نشده‌اند و وجود آن‌ها، به منزله‌ تایید یا ارتباط ما با تولیدکنـندگان آن‌ها نیست.

 

  • وب‌سایت گروه خدماتی جوی پایگاه اینترنتی دیگری جز www.joyservices.irو زیر‌مجموعه‌های آن نداشته و تنها از همین راه با کاربران خود تماس می‌گیرد. سایر مکاتبات اینترنتی از آدرس‌هایی جز آدرس‌های رسمی و معتبر این وب‌سایت، مورد تایید گروه خدماتی جوی نیست.